Mingtian de outfit

Mycket fin dag idag får jag säga... inte bara för att solen skiner och det är varmt och skönt igen... utan också för att jag fått shoppat igen. Finns nog bannemej inte mycket som slår lite shopping... även om jag faktiskt inte var i mitt esse idag. Orkade inte pruta så mycket och hårt som jag gjorde förra gången, men ändå tillräckligt hårt för att ha blivit bortviftad och skälld på i alla fall.

Kom hem med ett par jeans, en tischa, ett par skor samt två par kalsonger... hela kalaset gick väl på en sisådär 375 spänn... är väl rätt överkomligt skulle jag tro?! Tänk vad man kommer bli deppig sen hemma i Sverige då jag måste börja lägga på en nolla på allt jag köper...


Hela outfiten inköpt idag... står: "Lane the Volt", ingen aning varför...


Skaffade en annan shoppingguide idag... inte lika kul, men dög...


Hej svejs! Nu ska här pluggas för fulla muggar,  nått test imorn tydligen...

Pusshaj
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0