Jag och Kaviar-Kobrorna

Maj gåd vilken kul kväll! Galet faktiskt. Tänkte att jag skulle kört en helt nykter kväll på stan, kanske till och med bara strosa runt.... MEN inte kunde jag väl säga emot att gå in på en klubb vars hiss ligger granne med Cartier?! J

ag har förresten köpt mig kinesisk medicin idag... grymma grejor verkligen... halsen blev genast bättre... ska ta det ett par dar, sen kommer jag må prima igen. Var nog tackvare den som jag orkade festa lite idag.... vilket jag verkligen inte ångrar.

Imorgon är det Formel1 i Shanghai, jag min idiot upptäckte inte det förrän idag, så har inte skaffat biljett....F---N! Det märktes även på klubben, kryllade av F1-familjefolk (tror jag)... gott om pengar hade dom i alla fall.... åldern på klubben var liksom rätt blandad, typ mellan 16 och 80 eller nått sånt. Självklart så fanns det en hel armé av Kaviar-Kobror, som alltid när det finns pengar i närheten....


Olle (eller är det Jesus?) trivs nog rätt bra på Club Rouge...



Gissa om jag hoppa till när baren blev till eld....



Svenska priser var det men lätt mycker mer värt det! Blir tentafest på Club Rouge.

Pusshajs!
Markus



Kaviar-Kobra = 40-50-årig sliskig drinkraggerska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0