Hembeställd McDonald's

Då bröt man mot "endast kinesisk shopping"-regeln.... var öppning av H&M i vår stadsdel idag... va bara tvungna att komma och visa våra västerländska ansikten och shoppa loss på linnen. Men blev inte riktigt linnen... blev inte ens ett enda för mig, blev  istället en sommaroutfit med röda shorts en randig tröja och så en tischa. Riktigt najsigt faktiskt!

Blev typ chockad, hon pratade engelska med mig i kassan!! Inte ofta nån klarar det här, åtminstone inte så att man förstår dom...


Min nya sommaroutfit...



Titta en så fabulös H&M-påse jag skaffat mig...




Nu ska vi göra en hembeställning av McDonald's... sånt har dom här!

Pusshajs!
M

Kommentarer
Postat av: Tobias

Den där tröjan från H&M är skitsnygg =)

2009-04-25 @ 11:00:49
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Markus

谢谢 hehe jo me likes :)

2009-04-25 @ 12:51:31
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0