Hängpattar och hängrumpor

Regnar visst idag... vad hände där liksom? Jag som hade tänkt slopa tröjan och lägga mig på gräset och plugga (läs: sola), men tydligen får jag inte alltid som jag vill.... sjukt! Istället sitter vi inne, diskuterar hängpattar, hängrumpor och en och en annan poncho kom med i diskussionen också.

Dom sakerna hör bra ihop...de enda personerna jag sett med regn-ponchosar är ju folk med just hängpattar och hängrumpor (läs: feta amerikanare och en och en annan gammal svensk)... Tydligen så tycker Pelle det är roligt med ponchosar också, fick henne inte att gå ut med den dock.... tråkigt! Det hade gjort min dag.


Pelle gör Olles jesus-pose i repris, fast med en poncho...



Nu kom min mat... hörs senare!

Pusshajs!
Markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0