Genomblöt och fullständigt bitter

Satsade för allt jag hade... målet var bra fotografier på en fullkomlig storm med ett piskande regn... MEN Markus köpte ju ingen ny kamera innan han åkte hit utan är fast med sin mobil som tar fullständigt värdelösa bilder i mörker och går inte att köpa kamera här för dom är DYRARE än hemma! Nej då jag är inte bitter... men borde lagt ett par tusen på en bra kamera hemma..... SUCK!

Kom hem sur och genomblöt med en yoghurt som enda bedrift.... inte en chans i universum att jag skulle gå två meter längre än nödvändigt i det här vädret igen!


Markus både genomblöt och skitsur över sin värdelösa mobil



Snart köper jag en dyr här och får bita i det sura äpplet... vill ju få bra bilder från Shanghai.

Pusshejs!
Markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0