En äkta spritopolitan

Bidde ju lite utgång idag... med betoning på lite. Åtminstone när det gäller mig och Carro... var lite trötta så orkade inte dra vidare utan tog en taxi hem när dom andra skulle byta ställe. Nått JAG däremot bytte vad kläder... min outfit som jag la upp igår höll jag nästan, men ändrade tischa och la till en halsduk... båda som jag införskaffat idag faktiskt!

Klubben vi hamna på idag var nästan lika häftig som Bar Rouge, men Barbossa var mer som en flådig lounge medans Bar Rouge var en riktig partyklubb. Grymt chill på båda två i alla fall! Inget inträde på Barbossa, det är ju alltid najsigt... sen kostade drinkarna något mindre än hemma... men framförallt med typ tre gånger så mycket sprit, inga fyror eller sexor där inte!


Blev ju rätt najs faktiskt... sjukt stolt över dagarnas inköp!


Min spritopolitan (I know you want it Anna)...




Nu ska jag kolla klart på Divas live 1999 och sen sova!

Pussnatti!
M

Kommentarer
Postat av: Schlagiz

På fre blir det spritopolitans! Många! Yeay! Längtar! Lovar att ta några åt er också när jag e prinsessa på schlagergolvet (får ju nöja mig med det, finns ju tillräckligt många queens) :P STOORA PUSSAR!!

2009-04-22 @ 21:39:56
Postat av: Markus

Haha! Jaa, drick några för mig... ska se till att dricka några för dig också ;)

2009-04-23 @ 03:59:43
URL: http://bxb.blogg.se/
Postat av: pelle

innan jag glömmer



BAR ROUGE heter den BAR ROUGE

ändra! :P



obs! lägg inte till den här kommentaren



2009-04-23 @ 06:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0