Årets hittills största scoop


Nej då, inte alls trött  efter ha spelat ett tag.....utan vatten smarto...


Ja, ni ser rätt, Markus Carlson håller i en fotboll... han har nämligen till och med SPELAT fotboll.... något han inte gjort sedan gymnasiet, vilken nu är väldigt länge sen.  Bor, pluggar och lever med massa hurtbullar så här ska det minsan röras på sig! Vi har köpt badminton-grejer, fotboll, baskettboll och hittat till gymmet.... Fortsätter det så här så kanske jag kan hålla mitt mål om att vara fit när jag kommer tillbaka till Sverige i sommar.

Idag stod det badminton med Pelle på schemat efter shoppingen... men blev även fotboll som ni kan se. Mitt lag förlora (kanske inte så suprising eftersom jag var med i det laget)... men var faktiskt roligare än vad jag kom ihåg.... dock ska man INTE glömma att  ha med vatten när man spelar i kvav, syrefattig luft!


Hörs senare!
Markus

Kommentarer
Postat av: Jonathan

bra där.. :D manlig med fotboll o allt :)

2009-04-14 @ 21:13:55
URL: http://stardums.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha! kan se dig springa runt där med jordens värsta träben! ^^

2009-04-15 @ 18:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0